Vacature medewerker communicatie

2bfeaa1e-5c08-437f-8d3c-48584d8d5c40.jpg
Door Henriëtte Rikkoert op 29 april 2022 om 08:53

Vacature medewerker communicatie

Politieke interesse? Talent voor communicatie? Werken in het hart van onze mooi provincie Utrecht? Dan zijn we op zoek naar jou!

Medewerker communicatie

(8 uur per week)

Politieke interesse? Talent voor communicatie? Werken in het politieke hart van onze mooie provincie Utrecht? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Je komt werken in onze politiek dynamische omgeving van de provincie Utrecht. Daar doe je verslag van het werk van onze fractie via social media, de pers en op alle andere manieren waarop we contact kunnen hebben met onze (potentiële) achterban. Je neemt het voortouw in het creëren en verspreiden van aansprekende content. Je werkt hierin nauw samen met onze fractie. Ook krijg je de ruimte om mee te helpen bij het opzetten van permanente campagneactiviteiten samen met het provinciale bestuur.

Wat doet de provinciale fractie?

Wij zetten ons in voor de schepping, voor een rechtvaardige samenleving en voor een maatschappij waarin oog is voor ieder mens. De provincie richt zich vooral op een gezonde leefomgeving voor mensen, wonen, mobiliteit, recreatie, landschap, groen en water, cultuur, musea en kerken.

Wie ben jij?

Je voelt je betrokken bij de ChristenUnie en onze idealen. Je hebt een neus of interesse voor politiek. Je drukt je helder uit en bent een held op social media. Daarnaast vind je het leuk om korte video’s te maken en monteren.

Je vindt het fijn om onderdeel uit te maken van een team en toch zelfstandig te kunnen werken. Je bent flexibel inzetbaar, maar gemiddeld ongeveer 8 uur per week. Per week zal het aantal uren flink kunnen verschillen.

Wat hebben wij te bieden?

Een uitdagende baan in het hart van de provinciale politiek en een mooi (politiek) netwerk. Je krijgt de ruimte om jezelf de komende jaren te ontwikkelen. Hou je dus niet in om te reageren als je je niet helemaal herkent in het profiel. Ook is deze baan wat ons betreft goed te combineren met een studie.

Het gaat om een dienstverband voor een jaar. In onderling overleg kunnen we komen tot passende vergoeding.

Hoe kun je reageren?

Als je interesse hebt dan kun je een e-mail sturen aan christenunie@provincie-utrecht.nl. Doe dat voor 13 mei 2022. Voor vragen kun je bellen met onze fractievoorzitter Henriëtte Rikkoert: 06 497 156 62.

Wat hebben wij te bieden?

Hoe kun je reageren?