ChristenUnie on tour!

De Amerikaanse schoolbus als Campagnebusdonderdag 10 februari 2011 09:53

Op zaterdag 12 februari rijdt de ChristenUnie campagnebus door Breukelen, IJsselstein, Nieuwegein en Houten. Kom langs en neem bij de bus je eigen verkiezingsspotje op! Op woensdag 2 maart zijn er verkiezingen voor Provinciale Staten. In de provincie Utrecht is de ChristenUnie daarom op campagnetour. Motto daarbij is ‘Uit overtuiging. ChristenUnie’.

Kandidaat-Statenleden en lokale en landelijke partijprominenten van de ChristenUnie trekken de provincie in om mensen te ontmoeten. Een klassieke Amerikaanse schoolbus is daarbij het opvallende vervoermiddel. Lijsttrekker Carla Dik heeft er zin in: “ik zie er naar uit om met mensen te spreken over onze speerpunten”.

Op zaterdag 12 februari gaat de bustour langs Breukelen (10.00 uur), IJsselstein (11.30 uur), Nieuwegein (13.00 uur) en Houten (14.30 uur). Op de zaterdagen die volgen tot aan de verkiezingen zal de bustour iedere zaterdag vier andere plaatsen aandoen. Zo komen ook Veenendaal, Amersfoort, Bunschoten en Zeist nog aan bod.

Rondom de bus is genoeg te doen:

1. Kandidaat-Statenleden gaan in gesprek met het publiek, delen flyers uit en stappen misschien wel op een zeepkist.

2. Een steltloper deelt ballonnen uit.

3. Bij een professionele camera kan iedereen zijn of haar eigen verkiezingsspotje opnemen. Hierbij zijn prijzen te winnen!

Uit overtuiging. ChristenUnie.

Archief > 2011 > februari