Werkbezoek ChristenUnie aan Nijenrode

werkbezoek nijenrode lowres DSC_0177vrijdag 18 februari 2011 18:00

Drie fracties van de ChristenUnie gingen op vrijdag 18 februari op bezoek bij Universiteit Nyenrode. Raadslid Jan Boogerd, Eerste Kamerlid Egbert Schuurman en de Utrechtse statenleden Carla Dik en Kees de Heer waren van de partij.

Het gezelschap werd ontvangen in de ridderzaal van kasteel Nijenrode en kreeg daar een uitgebreide presentatie over de toekomstplannen van Nyenrode Business Universiteit. Daarna volgde een rondleiding door het eeuwenoude park. Gids Jan-Willem Jagtenberg vertelde in geuren en kleuren over het beheer van het parkbos, de lanen en de rozentuin.

Senator Egbert Schuurman pleitte voor nog meer aandacht voor duurzaamheid in alle opleidingen. Hij vind dat het bestaande onduurzame cultuurparadigma moet worden vervangen door een ander paradigma dat echt duurzaamheid garandeert. Hij overhandigde een publicatie over dit onderwerp aan rector Maurits van Rooijen en bestuurslid Hugo van der Goes van Nyenrode Business Universiteit.
fotobijschriften:

ChristenUnie-senator Egbert Schuurman overhandigt zijn publicatie aan rector Maurits van
Rooijen van Nyenrode Business Universiteit.

De fracties van de ChristenUnie kregen een rondleiding door het eeuwenoude park van
landgoed Nijenrode.

Archief > 2011 > februari