ChristenUnie tour door Soest, De Bilt, Zeist en Driebergen

De Amerikaanse schoolbus als Campagnebusvrijdag 18 februari 2011 10:44

Op woensdag 2 maart zijn er verkiezingen voor Provinciale Staten. In de provincie Utrecht is de ChristenUnie daarom op campagnetour. Motto is ‘Uit overtuiging. ChristenUnie’. Kandidaat-Statenleden en lokale en landelijke partijprominenten van de ChristenUnie trekken de provincie in om mensen te ontmoeten. Een klassieke Amerikaanse schoolbus is daarbij het opvallende vervoermiddel.

Lijsttrekker Carla Dik heeft er zin in: “ik zie er naar uit om met mensen te spreken over onze speerpunten”. Op zaterdag 19 februari start de derde tourdag in een serie van vier. Deze gaat langs Soest (10.00 uur), De Bilt (11.30 uur), Zeist (13.00 uur) en Driebergen (14.30 uur). Iedere zaterdag in februari doet de campagnebus vier verschillende plaatsen aan. Op deze wijze komt vrijwel iedere gemeente aan bod.

Rondom de bus is er genoeg te doen:

1. Kandidaat-Statenleden gaan in gesprek met het publiek, delen flyers uit en stappen misschien wel op een zeepkist.
  2. Een steltloper deelt ballonnen uit.
  3. Bij een professionele camera kan iedereen zijn of haar eigen verkiezingsspotje opnemen. Hierbij zijn prijzen te winnen!

Uit overtuiging. ChristenUnie.

Archief > 2011 > februari