Politiek trainee gezocht

statenvergadering Utrecht 20170313_163043woensdag 29 november 2017 21:33

Ben jij een politieke junkie? Zoek je naar kansen om actief te worden voor de ChristenUnie? Wil je eens testen of de provincie past bij jou? Solliciteer dan als ‘Politiek Trainee’ bij de statenfractie van de ChristenUnie in Utrecht.

Wat zoeken wij?

* Een (potentieel) politiek talent met belangstelling voor de provincie.

* Iemand met lef en idealen die nieuwsgierig is hoe deze uitpakken in de praktijk.

* Een christen die zoekt naar manieren om geloof een stem te geven.

Wat mag je van ons verwachten?

* Aandacht voor jouw inbreng en bijdrage.

* Een inspirerende en leerzame omgeving.

* Kansen om je zowel politiek als inhoudelijk te ontplooien.

* Een actieve fractie bestaande uit drie statenleden, twee commissieleden en een fractiemedewerker.

* Volop ruimte voor eigen initiatief en flexibiliteit omtrent werktijden en aantal uren.

Spreekt dit jou aan?

Dan is het tijd voor een kennismaking. Stuur een mail met je motivatie naar onze statenfractie: christenunie@provincie-utrecht.nl

Vragen of meer informatie? Neem dan contact op met onze fractievoorzitter, Arne Schaddelee via telefoon 06 – 57 57 21 98 of mail naar arne.schaddelee@provincie-utrecht.nl

Wij zijn nieuwsgierig naar jouw ideeën!

Archief > 2017 > november