In de prijzen gevallen

excursie Baarnse Bos vierkantmaandag 26 september 2016 16:01

Onze nieuwsbrieflezers kennen 't vast: het fotoraadsel. Voor de winnaar ligt er een leuk prijsje klaar op het Provinciehuis. Maar wat als je het geluk hebt twee keer achter elkaar te winnen?

De winnaars van ons fotoraadsel krijgen steevast een boekje over de Utrechtse landschappen cadeau. Iemand die voor de tweede keer wint, krijgt een excursie cadeau, met een gezelschap naar keuze in een gebied naar keuze.

Sander Kok uit Bunschoten was twee keer op rij winnaar van de fotopuzzel in de provinciale nieuwsbrief. Als beloning voor deze bijzondere prestatie kreeg hij een wandelexcursie onder leiding van een gids aangeboden. Deze prijs werd in september 2016 verzilverd. Hij kreeg, samen met zijn familie, een rondleiding van Kees de Heer door het Baarnse Bos. Na afloop stuurde hij ons een uitgebreid verslag met foto's. Met zijn toestemming plaatsen wij dit leuke verhaal van een bijzondere ervaring.

20160902_excursiewandeling-CU_Baarnse-Bos582,5 kBapplication/pdfdownload

Archief > 2016 > september